2017. augusztus 3., csütörtök

50-56-os lány ruhacsomag 48db+ 40db - Jelenlegi ára: 11 000 Ft


Eladó kislányom kinőtt ruhái.
A csomag tartalmát egyesével lefényképeztem és oda írtam a hosszúságukat valamint az általam legkorrektebbnek gondolt árat melyek 0-1500ft között vannak. A 0ft-os ruha darabok nem újszerűek de szerintem otthoni használatra tökéletes főleg étkezés vagy etető hálóval evés közben mert hát elkerülhetetlen, hogy a rucira ne kerüljön : ) .
A ruhacsomagot másik hirdető oldalon is hirdetem és nem bontom meg.
Személyesen, és postai csomagként is átvehető.
Postai küldeményként 1000ft-ot előre szoktam kérni és amikor megkaptam küldöm is a csomagot utánvéttel.
Sajnos azért van erre szükség, mert más sem fizetne előre több 10 ezret meg én sem szeretnék úgy járni, hogy vissza jön a csomag és kidobtam 3ezret az ablakon. Remélem, hogy ez megérthető.


Jelenlegi ára: 11 000 Ft
Az aukció vége: 2017-08-17 09:01 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése